Întrebări generale

1. Nu sunt din București. Pot să beneficiez și eu de serviciile de design?

Da. Poți să colaborezi de la distanță cu designerii noștri. Tot ce trebuie să faci este să ai pregătite măsurătorile spațiului de amenajat (releveul) și câteva poze reale care să prezinte interiorul și pe care să discuți cu designerul. Colaborarea se face pe e-mail, pe telefon, WhatsApp sau Skype.

 

2. Am o bucătărie de 11 mp. Care ar fi costul de amenajare? Dar costul serviciilor de design?

Nu avem răspunsul la această întrebare ținând cont doar de suprafața bucătăriei. Îți recomandăm să te gândești chiar tu la un buget de amenajare pe care ești dispus să îl aloci pentru bucătărie. Dacă nu știi sigur care sunt prețurile din piață te poate ajuta cu recomandări și sugestii designerul de interior. Prețul este influențat și de tipurile de finisaje alese și de calitatea accesoriilor. Costul serviciilor de design la StartCasa este fix, pe cameră. Pentru bucătrii îți recomandăm să alegi pachetul care include și planul mobilierului la comandă deoarece vei avea posibilitatea să încadrezi mobilierul exact pe spațiu, fără a lăsa zone nefolosite.

 

3. Executați mobilă la comandă?

Nu. StartCasa te poate ajuta cu realizarea planurilor, măsurătorilor, compartimentărilor, alegerea soluțiilor potrivite pentru spațiul tău și îți poate recomanda furnizori de încredere pentru realizarea mobilierului la comandă.

 

4. Pot să schimb pachetul de servicii de design cumparat cu altul în timpul realizarii serviciilor?

Da. În orice moment al colaborării tale cu designerii nostri de interior, poți decide să schimbi tipul de pachet de servicii achiziționat în altul care să răspundă mai bine solicitării tale.

 

5. Pot să schimb pachetul de servicii de design cumparat cu altul în timpul realizarii serviciilor?

Da. În orice moment al colaborării tale cu designerii nostri de interior, poți decide să schimbi tipul de pachet de servicii achiziționat în altul care să răspundă mai bine solicitării tale.

 

6. Vă ocupați și de lucrari de execuție și de impletementarea conceptului de design?

Nu. StartCasa nu realizează execuția lucrărilor de amenajare și nici urmărirea implementării conceptului de design. Designerii StartCasa pot să își recomande echipe de meșteri și firme de construcții cu care au mai colaborat însă tu vei decide dacă le soliciți o oferă de colaborare. Designerii StartCasa te pot ajuta și cu urmărirea de șantier pentru proiectul de design realizat însă vei colabora direct cu designerul și nu cu StartCasa. Tarifarea acestor servicii se va realiza direct de catre designer pentru tine.

 

7. Dacă am bucatarie și living "open space" se consideră o singură cameră?

Nu. Deoarece bucătăria are funcționalitate diferită de zona de living face ca designerul să lucreze la două concepte de amenajare diferite. Este adevărat ca fiind un spațiu comun trebuie să se îmbine și să se completeze elemente însă zonele sunt diferite.

 

8. Cred că nu mi se potrivesc pachetele de servicii de design de pe site. Doresc altceva legat de designul de interior sau doar o parte din serviciile din pachete. Pot să achiziționez și altfel de servicii?

Nu. StartCasa oferă doar serviciile de design de interior descrise pe site.

 

9. Doresc să văd mai multe proiecte realizare? Unde pot să găsesc poze?

Poți să vezi poze pe site-ul StartCasa sau poți să iei legătura cu noi pentru a discuta proiectul tău și pentru a-ți arăta poze din proiecte similare.

 

10. Cum știu care este pachetul de servicii de design de interior potrivit pentru mine?

Da. În orice moment al colaborării tale cu designerii nostri de interior, poți decide să schimbi tipul de pachet de servicii achiziționat în altul care să răspundă mai bine solicitării tale.

 

Procesul de design

1. Cum se realizează procesul de design de interior la StartCasa?

După ce ai confirmat comanda și ai achitat avansul, un designer ia legătura cu tine telefonic în momentul în care ai confirmat că vrei să fii contactat de către acesta. În prima discuție / întîlnire cu designerul vei schimba idei de amenajare, posibilități și opțiuni pentru spațiul tău. De cele mai multe ori, este ușor să transmiți designerului releveul spațiului și poze care îți plac cu alte amenajări pentru a stabili o direcție de design pe care acesta să meargă. După aceasta, primul lucru va fi să stabiliți planul de mobilare, pozționarea exactă a corpurilor alese pentru amenajare în spațiul camerei. Astfel, vei lista toate elementele care să fie introduse în conceptul de amenajare. Designerul va reveni către tine cu propunerea unui concept de amenajare care ține cont de informațiile transmise de tine și de recomandările pe care el ți le poate face. Va trebui să oferi feedback acestuia și dacă consideri că ceva nu îți place să discutați pentru a găsi soluții alternative. După confirmarea de către tine a conceptului final de amenajare, designerul îți va transmite lista de cumpărături finală, planul mobilierului la comandă și celelalte livrabile din pachetul ales în forma finala.

 

2. Ce trebuie să știu la prima discuție cu designerul de interior?

Prima discuție cu designerul este extrem de importantă pentru rezultatul final al propunerii de amenajare. Este bine să oferi cât mai multe informații designerului despre ceea ce dorești referitor la amenajare dar și despre tine și despre ceea ce îți place. În plus, activitățile pe care le ai în casă, numărul de membri ai familiei care locuiesc acolo și tipurile lor de activități fac parte din informațiile pe care trebuie sa le afle designerul. La prima discuție vei afla care este modul de lucru al designerului, care sunt etapele de realizare a conceptului de amenajare și care este timpul real în care poate realiza serviciile de care ai nevoie. Este foarte important să stabilești un buget real pentru amenajare de care designerul trebuie să țină cont. Vei afla de la designer dacă cu acest buget poate găsi o soluție care să răspundă tuturor cerințelor tale sau nu și, în acelasi timp, vei afla dacă va fi nevoie să faci compromisuri.

 

3. Ce se întamplă dacă bugetul la care mă gândesc pentru amenajare nu este real?

Bugetul pentru amenajare trebuie să îl stabilești ținând cont de prețul produselor selectate dar și de ateptările pe care le ai de la rezultatul final pe care ți-l dorești. Poate fi complicat să știi care este bugetul real însă designerul te poate ajuta să afli prețurile din piața pentru diverse obiecte de moblier și te poate ajuta să întelegi dacă ceea ce îți dorești este realizabil în bugetul la care te gândești. El îți va comunica un buget real potrivit dorințelor tale și îți va explica ce compromisuri poți să faci daca vrei să obții ceva apropiat de ceea ce îți dorești estetic însă cu un buget mai mic decat cel real.

 

4. Ce se întamplă dacă nu mai găsesc în stoc obiectele incluse în propunerea de amenajare?

Se poate întâpla să nu mai găsești pe stoc produsele din lista de cumpărături pe care ai primit-o de la designer. Dacă în termen de 2 săptămâni de la transmiterea acesteia, nu găseți anumite obiecte în stoc, designerul te poate ajuta printr-o altă recomandare a aceluiași tip de produs care să se integreze în conceptul de amenajare.

 

5. Cum se realizează colaborarea cu designerul exclusiv online?

Dacă colaborezi cu designerul de la distanță noi vom programa prima discuție telefonică în care designerul va sumariza cerințele și așteptările tale privind amenajarea. Va trebui să ai măsurătorile (releveul) spațiului și câteva poze pe care să i le transmiți pe e-mail sau pe whatsup, astfel încât designerul să poată lucra la conceptul de amenajare. Designerul îți va pune toate întrebările necesare pentru a construi propunerea de amenajare însă tu esti responsabil pentru măsurătorile transmise. Designerul va ține cont doar de datele transmise de tine și există posibilitatea să nu fie cotele reale. Este bine ca atunci când dai comanda de mobilier sau înainte de cumpăra obiectele mari de mobilier să mai iei o dată măsurătorile cu furnizorii de produse, dacă este posibil.

 

6. Pot să integrez mobilierul / decorațiunile pe care le am deja în conceptul propus de designer?

Da. Trebuie să îi spui designerului că dorești să păstrezi piese de mobilier sau decorațiuni și să îi transmiți poze cu acestea dacă nu le-a văzut. De asemenea, încearcă sa iei și dimensiunile lor reale pentru a le comunica designerului.

 

7. Ce se întamplă dacă nu îmi place propunerea realizată de către designer?

Fiecare pachet de servicii de design de interior de la StartCasa include o propunere de amenajare / un concept și două revizii. Dacă nu ești mulțumit de propunea realizată, designerul o poate modifica prin înlocuirea, adăugarea sau eliminarea de elemente, culori, texturi și prin modificarea poziționării acestora. Dacă consideri că nici cu ajutorul reviziilor nu iese ceva care să îți placă, își recomandăm să ne contactezi și să ne comunici motivul pentru a-ți recomanda un alt designer care să preia solicitarea ta.

 

8. Apartamentul meu nu este finisat. Includeți și partea de finisaje în propunerea de amenajare?

Da. Propunerile de amenajare includ și recomandări de selecție finisaje în gama de texturi și culori stabilită ca direcție pentru conceptul de design.

9. Am nevoie de planul de lumini. Mă puteți ajuta doar cu el?

Nu. Nu te putem ajuta doar cu planul de lumini. Serviciile StartCasa sunt structurate ca pachete de servicii și nu se vâbd individual.

 

10. Am mai multe camere pentru care vreau să aleg pachete de design diferite. Este posibil să fac un mix?

Da. Chiar îți reocmandăm să alegi pachetul potrivit pentru fiecare cameră în parte, astfel încât să primești livrabilele de care ai nevoie. Fiecare cameră din casa ta poate fi în stadiu diferit și poate fi cazul unei amenajaări complete sau parțiale.

11. Includeți și planul de recompartimentare în conceptul de design?

Nu. Pachetele noastre nu includ planuri de recompartimentare care implică schimbarea poziției pereților. Desingerii noștri te pot consulta referitor la acest aspect însă recomandările lor vor ține cont doar de partea estetică și funcțională a spațiului.

Procesul de comadă

1. Cum pot să plasez comanda?

Plasează comanda pentru serviciile de design de interior direct de pe siteul StartCasa. Ai posibilitatea să alegi pachetul care crezi că ți se potrivește și să ne lași câteva informații referitoare la comanda ta și la datele de contact. Noi te vom contacta în 24h pentru a confirma comanda și pentru a te pune în contact cu designerul în timpul indicat de tine.

 

2. Cum ia legătura designerul cu mine?

După ce confirmăm comanda cu tine, te sunăm și tu ne spui când dorești să ia designerul legătura cu tine. Dacă ai ales pachetul fără vizita designerului, acesta te va suna în timpul indicat de tine. Pentru vizita ne lați datele și noi vom avea grijă ca deisgnerul să vină la întâlnire.

 

3. Când trebuie să achit avansul?

Avansul se achită în termen de 3 zile de când ne-ai confirmat telefonic comanda.

 

4. Cum se poate face plata pentru serviciile de design?

După confirmarea comenzii noi vom emite o factură proformă care conține toate datele necesare pentru a face un transfer bancar. Poți face ușor transferul direct din contul tău bancar către contul indicat de noi în factura proformă. Prima plată constă în achitarea unui avans de 50% din valoarea proformei.

 

5. Când trebuie să achit diferența de plată pentru serviciul ales?

Plătești diferența pentru servicile de design după ce ai confirmat designerului că este ok conceptul de amenajare propus. După ce achiți diferența vei primi lista de cumpărături cu linkuri directe către furnizori astfe încât să poți plasa ușor comanda pentru produse sau cu adresele magazilor ca să le poți găsi ușor.

6. Sunt în proces de achiziție al apartamentului. Când este potrivit sa apelez la serviciile unui designer de interior?

Își recomandăm să discuți cât mai devreme cu designerul de interior, dacă ești sigur că vei cumpăra apartamentul. Designerul te poate ajuta să clarifici câteva aspecte legate de amenajare la care poate nu te-ai gândit. Trebuie să ții cont că serviciile de design nu se realizează pe loc și ca pot dura dacă nu ești hotărât.

 

7. Pot sa încep cu o singura cameră pentru a testa serviciul și apoi să optez pentru altele? Primesc reducerea de preț pentru volum dacă se aplică?

Da, poți să iei servicii de design pentru o singură cameră și apoi să extinzi pentru altele. Reducerea de preț pentru volum o vom aplica chiar dacă numărul de camere nu a fost prins într-o singură comandă.

 

8. Ce date sunt necesare pentru facturare?

Tu decizi dacă vrei să facturăm pe persoana fizică sau pe persoana juridică. Pentru persoana fizică avem nevoie de numele complet și de adresa din buletin. Pentru persoana juridică avem nevoie de datele firmei.